Neem nu contact op

Beeld bij je blog: moet dat?

3 jaar geleden

Je blog gaat misschien niet over een onderwerp dat nou bepaald om een beeld vraagt. Je hebt geen foto’s, tekeningen,…

Tips & argumenten – 10 jaar vragen aan Cline deel 2

3 jaar geleden

Hoeveel tips, hoeveel argumenten en hoe maak je jouw dienst aantrekkelijk? Deel 2 in de serie 10 jaar vragen aan…

Toekomstscenario’s voor jouw bedrijf

3 jaar geleden

Nooit was duidelijker hoe onvoorspelbaar de toekomst is dan nu. Toch was een pandemie een van de bekende en reële…

10 jaar blogvragen aan Cline – deel 1

3 jaar geleden

Wat is een blog, hoe blijf je bloggen en hoe profileer jij je als expert? 30 januari 2012 schreef ik…

Hoe schrijf je inclusief?

3 jaar geleden

Ik vind inclusief schrijven belangrijk omdat het leidt tot diversiteit en diversiteit leidt tot bredere, succesvollere oplossingen, evenwichtigere beslissingen en…

Moet iedereen het begrijpen?

3 jaar geleden

Moet iedereen begrijpen wat je schrijft? Corona-gerelateerde onderwerpen gaan iedereen aan, dus moeten de media die toegankelijk maken voor iedereen,…

Het succesverhaal van Koos’ boek

3 jaar geleden

Wat kun jij leren van een voormalig laaggeletterde over het schrijven van een boek? Meer dan je denkt. Koos was…

Evelien van Proosdij: geen klanten via internet

3 jaar geleden

Internet puur informatief “Klanten werf ik nu via-via; ik ben lid van netwerken en leer mensen kennen via bestaande klanten,…

Mislukkingen? Deel ze in je blog

4 jaar geleden

Natuurlijk deel je je successen, op social media leeft iedereen immers groots en meeslepend. Maar daar kijken mensen zo langzamerhand…

Mag je dan helemaal niks meer over jezelf zeggen?

4 jaar geleden

Adviseurs willen op hun website vooral laten zien wie ze zijn en wat ze doen. Maar websitebezoekers (dat zijn mensen,…