Neem nu contact op

Abstracte boodschap? Maak een verhaal

3 jaar geleden

Een abstract doel in de verre toekomst, waar je doelgroep nu iets mee moet. Hoe breng je dat over? Kies…

Van interview tot blogartikel

3 jaar geleden

10 jaar vragen aan Cline – deel 4 Veelgelezen blogartikelen en veelgelikete posts op LinkedIn van mij zijn vaak gebaseerd…

Twee doelgroepen, nee maar echt

3 jaar geleden

Je moet een doelgroep bepalen, dat weet je nou zo langzamerhand wel als je mij een tijdje volgt. Want als…

Marketing verliest het van menselijkheid

3 jaar geleden

Amerikaanse schreeuwerige marketing werkt niet meer – als het in Europa ooit al werkte. Al die tips om klanten met…

LinkedIn-trucs

3 jaar geleden

Eerder schreef ik dat het heel slim is om je blogartikelen te delen op LinkedIn met een link naar je…

Zakelijke blogonderwerpen die je bureau onderscheiden

3 jaar geleden

Hoe vind je zakelijke blogonderwerpen voor je volgende blogartikel? Veel bureaus, vooral zzp'ers, hebben maar een paar grote projecten per…

Webtekst – 10 jaar vragen aan Cline deel 3

3 jaar geleden

Ondernemers komen bij mij als ze aan de slag gaan met hun website. Dat was tien jaar geleden al zo…

Goed verhaal nodig? De 3 elementen van Arie

3 jaar geleden

Je hebt gewoon een goed verhaal nodig voor je communicatie. Maar wat is dan dat verhaal en hoe kom je…

Concrete tips om je doelgroep te verleiden

3 jaar geleden

Een klantrelatie opbouwen is eigenlijk hetzelfde als een liefdesrelatie opbouwen. Je wilt met elkaar in zee om avonturen met elkaar…

Intelligente doelgroep? Houd het simpel

3 jaar geleden

Er heerst een hardnekkig misverstand onder hoogopgeleiden, specialisten, deskundigen en andere slimmeriken. Ze denken dat ze met vaktaal en moeilijke…