Neem nu contact op

10 jaar vragen aan Cline #laatste aflevering

2 jaar geleden

Mijn laatste blog van het jaar waarin ik tien jaar ondernemerschap vier draag ik op aan jou als lid van…

Redigeer je eigen tekst, deel 2

2 jaar geleden

Wat wil je met je tekst bereiken, begrijpt je doelgroep het dan en jaag je ze niet weg met tik-…

Je praat tegen een muur als je doelgroep bestaat uit bedrijven

2 jaar geleden

Met mijn vorige artikel kun je je doelgroep kiezen. Je ontdekte daar dat je doelgroep geen branche is, geen bedrijf…

Wie zijn jouw potentiële opdrachtgevers?

2 jaar geleden

Met de uitstraling van je online aanwezigheid bepaal je je potentiële opdrachtgevers. Je kunt daarin de plank behoorlijk misslaan als…

‘Als ze het maar begrijpen’ – hoe schrijf je begrijpelijke tekst?

2 jaar geleden

Tik- en taalfouten die je lezers in je teksten zien, kunnen de aandacht afleiden. In een vorig blogartikel liet ik…

Tik- en taalfouten: wat maakt het uit?

3 jaar geleden

In zakelijke teksten in mails, boeken, contracten, posts en websites zie ik steeds meer tik- en taalfouten. Wat maakt het…

Ashmita Krishna Sharma: “Zoek eerst naar overeenkomsten met een ander.”

3 jaar geleden

“Ik krijg vaak de vraag ‘Waar kom jij vandaan?’ omdat ik er anders uitzie dan degene die de vraagt stelt.…

Bloggen zonder al je kennis weg te geven?

3 jaar geleden

Hoe kun je bloggen zonder al je kennis weg te geven? Veel ondernemers zijn nog huiverig om te bloggen, want…

Het effect van communicatie online – 10 jaar vragen aan Cline deel 4

3 jaar geleden

Heeft communicatie online eigenlijk wel effect? Wat heb je eraan als je de meeste klanten toch via-via krijgt van warme…

Abstracte boodschap? Maak een verhaal

3 jaar geleden

Een abstract doel in de verre toekomst, waar je doelgroep nu iets mee moet. Hoe breng je dat over? Kies…