Mijn laatste blog van het jaar waarin ik tien jaar ondernemerschap vier draag ik op aan jou als lid van…
Wat wil je met je tekst bereiken, begrijpt je doelgroep het dan en jaag je ze niet weg met tik-…
Met mijn vorige artikel kun je je doelgroep kiezen. Je ontdekte daar dat je doelgroep geen branche is, geen bedrijf…
Met de uitstraling van je online aanwezigheid bepaal je je potentiële opdrachtgevers. Je kunt daarin de plank behoorlijk misslaan als…
Tik- en taalfouten die je lezers in je teksten zien, kunnen de aandacht afleiden. In een vorig blogartikel liet ik…
In zakelijke teksten in mails, boeken, contracten, posts en websites zie ik steeds meer tik- en taalfouten. Wat maakt het…
“Ik krijg vaak de vraag ‘Waar kom jij vandaan?’ omdat ik er anders uitzie dan degene die de vraagt stelt.…
Hoe kun je bloggen zonder al je kennis weg te geven? Veel ondernemers zijn nog huiverig om te bloggen, want…
Heeft communicatie online eigenlijk wel effect? Wat heb je eraan als je de meeste klanten toch via-via krijgt van warme…
Een abstract doel in de verre toekomst, waar je doelgroep nu iets mee moet. Hoe breng je dat over? Kies…