Neem nu contact op

Anonieme casus – wat als klanten niet herkend willen worden?

5 jaar geleden

Je waarborgt de privacy van je klanten. Maar hoe beschrijf je dan de projecten om te laten zien wat je…

Zakelijk succes en persoonlijke groei

5 jaar geleden

"Focus je niet op je zakelijk succes, maar op je persoonlijke groei. Dan ontstaat dat zakelijk succes vanzelf." Dit is…

Hoe schrijf je een zakelijk boek? Een stappenplan

5 jaar geleden

Wil jij je onderscheiden op je vakgebied? Schrijf dan een zakelijk boek. Hieronder een compleet stappenplan, gelardeerd met geruststellingen. Leestijd:…

Redigeer je eigen tekst, deel 1

5 jaar geleden

Heb je echt een redacteur nodig of kun je ook zelf je tekst verbeteren? Natuurlijk zien twee meer dan één,…

Gouden tips van Bradley Camelia

5 jaar geleden

In de serie Interviews met klanten van Cline Communicatie over hun communicatie: Bradley Camelia van Refresj, een fris, groeiend bureau…

Hoe houd je contact met je hele doelgroep?

5 jaar geleden

Hoe onderhoud je de relatie met niet alleen je klanten, maar vooral ook met je doelgroep? Al die mensen die…

Aanbeveling of ‘wij van wc-eend’?

5 jaar geleden

"Ik plaats geen aanbeveling op mijn website, dat vind ik opscheppen. Bovendien geeft het toch helemaal geen informatie? Ik plaats…

Stappenplan voor structurele online marketing

5 jaar geleden

Waar begin je als je in een relatief rustige periode eindelijk eens je online marketing op orde wilt brengen? Hier…

Social media voor je adviesbureau? Een snelle checklist

5 jaar geleden

Je weet dat je social media voor je adviesbureau moet inzetten, maar het komt er steeds niet van. Bovendien, wat…

Waanzinnig eerlijke marketing: 7 manieren

5 jaar geleden

Eerlijke marketing bestaat niet. Toch? Je vertelt niet van dat mislukte project, je benoemt niet de tender die je niet…